4-7.02.2019  kas tõesti juba varsti nädal läbi? See koolinädal on läinud kuidagi eriti kiirelt. Meil sellest nädalast uus tunniplaan ka. Ärge arvake. et koolipäevad lühemaks tehtud, ei, sugugi mitte. Rohkem marketrii tunde restaureerimistundide asemel. Saab äkki oma kella ka valmis, eks näis.

Ausalt öeldes hakkab vaikselt koduigatsus tekkima, õigemini igatsus Eesti, enda juhendaja, päris oma kursakaaslaste ja oma õpetajate ja isegi töö vastu.

Koolis on lahe ja nii palju tahaks juurde õppida aga ei jõua ju. Saaks oma tooli kokkugi liimitud, tahvli ära lakitud ja kella valmis.
Täna siis lõpuks 2 tooli koos. Sai aretatud ikka igasugu kinniteid. Siin me liimime kalaliimiga. Kuivamisaeg vähemalt 48h. Õpetaja ütles, et muidu väga hea liim aga vajab pikka kuivamisaega.



Tahvlit saan igakord üle lihvida, sest iga kord on minu tahvlil miskit viga, kord ebemed, siis kraapsud, siis olevat ma veel halb piloot ka-näha pidurdusjälgi ja koha pealt ei saa ka ühtlaselt minema.


Kellaga on enam- vähem, minu jaoks tõeline väljakutse. Kannatust, rahulikkust ja täpsust! Ütles õpetaja mulle. Pinginaaber  Inga samuti naerab, ütleb, et ega see buss ei ole, mille peale jälle joosta!
No ja muidugi päeva nali. Kolm korda õpetaja rääkis kuidas teha, aga mina ikka nii nagu mina arvasin. Ja uuesti.
Lõikasin oma kella pooleks, sest õpetaj ju ütles cut . Tegelikult ta mõtles lihtsalt joone ette teha.




Tark ei torma oleks vist õige lause😌. Homme jätkan...

Veel òpetati kuidas peitlit teritada. Siin on selline tore abivahend, mis kinnitub vesikiviteritaja kùlge. Jàrgmiseks tuli peitlit kergelt kaheksaid tehes hòòruda vastu kivi. Kivile lisati pintsilga tilgake òli ja diislisegu. Abivahendiga sai teritada vaid laia peitlit, pakun N20. Kitsamaid sai lihtsalt kàia peal, ilma abivahendita.



Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist