26 ja 27.01.2019  laupäev, pühapäev- ringi tuuritamise päev

Hommikul peale eestipärast hommikusööki ehk siis pudru kõhtu ja minek. Sooviks jõuda randa, mis asub Revelist ca 140 km kaugusel. Otsustasime minna mööda külavaheteid. Mis neid kiirteid ikka sponsoreerida. Tahtsime teada, kas on võimalik kihutada käänulistel, mägedevahelistel teedel jamesbondilikult 160-ga. Loomulikul mitte, keskmine kiirus oli 65 km/h.

Sõit algas Revelist rendiautoga. Kahju, et ilmataat meie poolt ei olnud, oli tihe udu, nähtavaus ca 25m. Tee kulges üles mägedesse ja all. Esimene linnake, kui nii võib neid nimetada oli Carmazzes.
Ega seal midagi vaadata polnud, Tripadvisor soovitas ka teisi linnakesi. Järgmine linnake Saissac. Siin linnakeses oli ilm ka juba ilusam, päike paistis. Linnake oli kõrgel mäe otsas. Otse sõiduteel avanes vapustav vaade linnale.

Edasi suundusime Montolieu linnakesse. Siin hakkasid silma kaktused, neid oli vist igas hoovis.Linnas peatust ei teinud, oli selline vaikne ja mitte midagi ütlev. Edasi sõitsime Moussolensi, siit alates algasid viinamarja istandused. Põldudel tehti ettevalmistusi hooajaks. Järgmiseks oli linnake Pezens, siis linn Carcassonne. See oli meie üks soove, kus pikemalt peatuda. Selles linnas vaatamisväärtuseks on kindlasti Cite de Carcassonne. Kindlus on UNESCO maailmapärandisse kuuluv. See oli tõesti võimas. Sissepääs maksis 9 eur ja see oli seda väärt! Kindluses sees on mitmeid kohvikuid ja restorane ja poekesi. Kuna hooaeg ei ole veel avatud, siis rahvast ei olnud ka teab mispalju. Parkimise koha võisid lausa valida. See oli vaatamata hooajavälisele ajale ikkagi tasuline, 6.50 eur. Söögikohaks valisime vastavalt rahvale, seal kus on inimesed on ka loodetavasti hea toit. Meie 3 inimese lõuna läks maksma 24eurot! Sisaldas mereande, liha, suppu, kartulit, brucshettasid jms. Appi, kas jälle nii odav. Hakkab tunduma, et siin ongi mõistliku hinnaga söögikohad.
Pildiotsingu carcassonne in france tulemus
Kuna olime sõidugraafikus, siis otsustasime edasi sõita Narbonne. Guugel näitas, et seal megavõimas katedraal - Catedrale Saint-Just et Saint Pasteur. Kohale jõudes saime aru, et tegemist ikkagi linnaga, mitte enam linnakesega. Liiklus oli tihe, parkida polnud kusagile. Õnneks nädalavahetusel parkimine tasuta. Lõpuks saime auto pargitud ja jooksuga katedraali, kuna see pidavat vaid 18- ni lahti olema. Jooksmine tasus ära, me ei pettunud. Minu jaoks jälle midagi suurt, võimast. Sees avanes võrratu pilt. Õhtuvalguses ka väljast väga kena.
Pildiotsingu cathedral narbonne tulemusSissepääs tasuta.

Õhtu käes, väljas pime, kus ööbida? Egas midagi guugel aitab! Valisin välja apartement hotelli, öö hinnaks 72 euri. Tundus mõistlik, peaaegu kesklinnas ja hommikul jälle hea startida. Ei tea kuidas, aga mulle viskas telefoni ekraanile ka teisi pakkujaid. Aga no miks mitte, kui hinnavahe 20 eur., pakkujaks Tripadvisor.fr. Pole kunagi varem selle saidi kaudu midagi bronninud. Täitsin neti teel kõik lahtrid ära, maksin ära ka kohe. Suundusime hotelli. Ausalt, vahel tasub isegi hotelli taga läbi bookingu või veel millegi muu kaudu regamine teha, palju odavam. Hotellis aga administraator ei näe, et oleksin reganud. No nii, raha läinud ja öömaja pole. Vb valisin vale linna? Istusime fuajees ja ootasime, vb 15 min, kui lõpuks adminn leidis! Onu oli muide sõbralik ja rääkis head inglise keelt :)
Tuba oli igati okey, 55 euro eest rohkem kui küll.
Kuna hommikusöök tundus kallis, 9.50 per  kärss, siis ruttu poodi. Seiklesime ja otsisime, kuni lõpuks sattusime Halali. See on araablaste pood. Muud erilist ei ole, kui, et nende poolt müüdav liha on araablastele sobivas keskkonnas kasvatatud ja töödeldud. Siga sealt ei leia. Müüja oli verise kitliga leti taga, ostlejad tervitasid "Salam", natuke isegi kõhe hakkas, aga sain oma riisi ja piima kätte. Miks riisi, et hommikul putru teha. Muide, pole varem hotellitoas, peeglilaua ääres putru söönud. Mis siis, et ilma soola ja suhkruta, maitse oli ikka hea. Ja nüüd tuttu. Homme randa, tahaks ujuda...

27.01.2019

Autoga otsejoones rannapoole. See asub Narbonne linnast ca 20 minuti autosõidu kaugusel. Põnev ju, mis on nende jaoks rand?
Kohale jõudsime mäest alla vurades, ümberringi mäed, mäed, mäed. Käänulised, ikka ei saa jamesbonditada...aga meri juba paistab
Pildiotsingu narbonne plage tulemus
Kohale jõudes ootas meid ees Vahemeri, oli väga tuuline, ikka väga tuuline. Liiva lendas. Majad olid akendega kinni löödud, vaikus, mõned üksikud inimesed. Ei poode, kohvikuid. Need tegelikult olid aga suletud. Hooaeg ju polnud. Tundus, et majad ootavad oma elanikke suveperioodiks. Tundus, et koht pigem jõukamatele. Ujuma ei saanud minna, liiga tuuline. Muide, tuulevarjus oli mega soe, arvan, et ca 17 kraadi. Mere ääres käidud, rannakarbid korjatud ja suund Revelisse.
Pildiotsingu narbonne plage tulemusOh mis Revel, läheks ikka Bezersi ka, seal pidi ka kindlus olema. Mõeldud tehtud.
Pildiotsingu bezier in france tulemus Pildid on võetud Googelist, aga täpselt samad pildid on ka minul. Tegin endale pildid täpselt nendest kohtadest, täpselt sama nurga alt. Saan öelda-olen käinud, olen näinud😊